Google kereső optimalizálás, web fejlesztési tanácsok, ötletek honlap tulajdonosoknak

Hogyan befolyásolja a legújabb Google keresőmotor frissítés az Ön weboldalának helyezéseit?

Google Hummingbird (Kolibri nevű frissítés) - üdvözöljük a keresés új világában!

Ön a válaszra kíváncsi, nem billiónyi weboldalra. Az algoritmusok olyan számítógépes programok, amelyek nyomokat keresnek, és pontosan azt adják vissza, amit Ön szeretne.” – így fogalmazza meg a Google a legutóbb bevezetett új kereső motor (Hummingbird, azaz Kolibri) utáni állapotot.  A Google kereső algoritmusai több mint 200 egyedi jel figyelembe vételével határozzák meg, miképpen segítsék kitalálni, hogy  mit is kereshet valójában az a látogató, aki az Ön honlapjára érkezik a kereső találati oldalról.


A címben feltett kérdésre a rövid válasz tehát: a Hummingbird, azaz Kolibri pontosabb keresési találatokat biztosít a hosszabb (úgynevezett „long tail”) kereső kifejezésekre, amelyek kérdőszavakat is tartalmaznak a tartalmi kulcsszavak, kulcs kifejezések mellett. Ezáltal a korábbi kereső eredmények helyett a keresésekre adott válaszok irányába tolódik át a hangsúly.

Mert gondoljunk bele, ha valaki például okos telefonján, vagy a Chrome böngészőjével hangalapú kereséssel szeretne megtalálni egy szolgáltatót, akkor valami ilyesfélét fog mondani: „Hol találom a legközelebbi ……” Melyik a legjobb….” „Milyen hatékony a….” - akárcsak az élő beszédben.

Bővebben: Hogyan befolyásolja a legújabb Google keresőmotor frissítés az Ön weboldalának helyezéseit?

A Google Hummingbird nevű megújított keresőmotor hatása a magyar keresési találatokra

Jelentem, a Kolibri landolt

Mármint a Google Hummingbird nevű megújított keresőmotor hatása mára már elérte a magyar keresőlistákat is. Stílusosan persze ez így szólhatna: „Hey Budapest, Hummingbird has landed”


Amint a korábbi Hogyan befolyásolja a legújabb Google keresőmotor frissítés az Ön weboldalának helyezéseit? című elemzésben is fejtegettük, komoly változások elé nézünk, és amennyiben egy honlap nem került idejében frissítésre és mondjuk három évvel ezelőtti állapotokat tükröz, annak következménye bizony a kereső találati listákon való lassú (vagy éppenséggel igen gyors) süllyedés.

Még egyszer, mi is ez a Kolibri?

  • 2001 óta a legnagyobb Google kereső algoritmus változtatás,
  • amely azzal a céllal született meg, hogy a keresési találatokat még pontosabbá tegye,
  • főként a mobil eszközökről indított keresések esetén,
  • még relevánsabb válaszokat adjon a keresési kérdésekre,
  • kiszűrve a gyenge tartalommal bíró oldalakat,
  • magas helyezést biztosítva az olyan gazdag tartalommal bíró oldalak számára, amelyeknek tulajdonosa(i) és szövegíró(i) nagyon ismerik a célcsoportjuk szükségleteit – és ezt nagyon szükséges hangsúlyozni – az oldalakra feltöltött tartalommal választ adnak a látogatók, ügyfelek kérdéseire, amit lényegében a keresőnek (itt Google) tesznek fel.

 

Bővebben: A Google Hummingbird nevű megújított keresőmotor hatása a magyar keresési találatokra

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy a keresőoptimalizálás fontos híreiről soha ne maradjon le.
Küldés
Használati feltételek

Weboldal forgalmának látogatónak növelése

Pontos kereső találati eredmények

Pontos kereső találati eredményekAz Advanced Web Ranking megbízható, pontos és folyamatos kereső találati eredményeket eredményez az Ön összes kulcsszavára és weboldalára, mert:

  • Keresőbarát alkalmazás
  • A kereső találati eredmények minden alkalommal frissülnek
  • Bármely globális és lokális kereső találatai listáját mérni képes

Tovább...

Website elemzés

Website elemzésÁttekintést adunk weboldala technikai SEO helyzetéről.

Kijavítjuk az optimalizációs hibákat és a megcélzott kereső kifejezésekre oldalait a kereső találatok élére juttatjuk folyamatosan elemezve:

 

  • az oldalhibákat
  • a külső és belső linkeket
  • és az oldal reputációját és autoritását

Tovább...

Megbízható versenytárs elemzés

Megbízható versenytárs elemzésAz Advanced Web Ranking szoftverrel elemezzük versenytársainak oldalait a megcélzott kulcsszavak tükrében, hogy rövid idő leforgása alatt elérhessük a kitűzött célokat:

  • feltárva konkurrenseinek SEO stratégiáját
  • összehasonlítva a weboldalak teljesítményét kiemelve a különbségeket
  • fókuszálva a leglényegesebb SEO faktorokra

Tovább...

Kapcsolat * Rendeljen website elemzést

PanoGraph Kft.
Website optimalizálás, Keresőmarketing

Cégjegyzéksz: 19-09-517089
Adószám: 13644947-1-19
EU adószám: HU13644947

Telefon:
+36 20 9441 207

E-mail:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Website Audit és tartalom optimalizálás

Közösségi Média jelenlét elemzés

Miért szükséges egy weboldal számára a közösségi jelenlét és megosztás?

Ma már egyetlen website sem kerülheti ki a közösségi oldalakon a megjelenést, mert a keresők az "emberi érintést", véleményeket is mérik és a rangsorolásnál figyelembe veszik.

Bővebben...:

Google Analytics integráció

Hogyan lehet egy weboldalt még jövedelmezőbbé tenni?

De fogalmazzuk ezt a kérdést át az Ön szemszögéből: "Hogyan tudom weboldalamat még jövedelmezőbbé tenni?"

Csak úgy, ha elemezzük a forgalmát és az adott kulcsszavak konverzióját - azaz tisztában vagyunk azzal, miképp válik egy látogató ügyféllé, vevővé. Az általunk használt szoftverbe a Google Analytics adatokat integrálva ez látványosan egyszerű feladattá vált.

Bővebben...: