Google kereső optimalizálás, web fejlesztési tanácsok, ötletek honlap tulajdonosoknak

Új weboldal indítása, vagy meglévő website áttervezése 2

Hogyan tesztelje honlapját? Milyen célokat tűzzön ki?

D) Tesztelje a honlapot böngésző emulátorokkal


Bármilyen tökéletes is volt az előkészítés, javasolt egy teljes körű website elemzést végezni, hogy kiszűrjük a hibás elemeket. Elsőként azt kell megnézni, hogy a weboldal a különböző típusú böngészőkben (Firefox, Internet Explorer, Opera, Chrome, …) miképp jelenik meg. Szükséges azt is tesztelni, hogy különböző képernyőfelbontások esetén minden elem jól látható-e, nem csúszik-e szét az oldal.

És ami manapság legfontosabb, hogy mobil eszközökön, okos telefonokon, tábla gépeken is megjelenik-e tökéletesen.

Néhány évvel ezelőtt készített oldalak esetén ez még nem volt szempont, de ma, amikor a kereső robotok a mobil verzió meglétét, annak betöltődési sebességét is értékelik, nem lehet komoly eredményt elérni szimpla html weboldallal, amely a mobil eszközökhöz nem adaptálódik.

 

Bővebben: Új weboldal indítása, vagy meglévő website áttervezése 2

Honlap tartalom és a kereső optimalizálás jövője

Mennyire fontos része a kereső optimalizálásnak a honlap tartalma?

A kereső motorok folyamatosan változnak, szinte már havonta érkezik egy-egy újabb algoritmus frissítés. Ezeknek fejlesztéseknek a célja egyértelműen az, hogy pontosabb és értelmesebb találatokat hozzon a kereséseinkre. Mert bizonyára korábban sok esetben találkozott Ön is azzal, hogy még finomított keresésre sem jöttek a megfelelő találatok, és ez bizony eléggé frusztráló.

Attól függően, hogy egy adott honlap forgalmára miképp hatnak ezek a változtatások, van website tulajdonos, aki üdvözli, van pedig akit stresszelnek ezek a változások.

Egy elavult, vagy évek óta nem frissített, elhanyagolt honlap esetében bizony inkább az utóbbi érzésekkel találkozunk.

De nem kizárt, hogy egy viszonylag új honlap is kap Google büntetést. Mert például a nem megfelelően megválasztott website struktúra, kevésbé jól optimalizált, vagy hiányos tartalom hirtelen a website forgalmának csökkenéséhez, akár elvesztéséhez is vezethet.

Alább egy súlyos példa arra, hogy miképp hatott a Google Hummingbird (Kolibri) nevű frissítés egy csak másfél éve üzemelő honlap organikus keresési forgalmára a tartalmi és technológiai hibák miatt.

Bővebben: Honlap tartalom és a kereső optimalizálás jövője

Útikalauz a website optimalizálás és keresőmarketing állandóan változó világához

Önnek vélhetőleg már évek óta van weboldala, amelynek segítségével szolgáltatásait, termékeit széles ügyfélkörnek kínálja, de vajon tudja-e, hogy 2013-tól kezdődően

  • már egyre kevésbé van garancia arra, hogy a kereső találatok első oldalain jelenjen meg a kereső algoritmusok (az ismert Google "fedőnevek": Panda, Pingvin, Hummingbird, vagyis Kolibri) jelentős változásai miatt, a közösségi és helyi keresési találatok különbségei miatt, nem is beszélve a Google "Search Plus Your World" személyre szabott találatairól
  • a közösségi média jelenlét jelentősen befolyásolja helyezését - lásd “Google+
  • a vizualitás, a vizuális marketing szerepe egyre növekszik - a “Pinterest” ma már a negyedik legnagyobb forgalmi forrása a legtöbb oldalnak
  • a Google által szolgáltatott díjtalan statisztikai adatokban a híres-hírhedt (not provided) mára már a leggyakoribb találati "kulcsszó", és hamarosan nem is lesz látható, hogy látogatói milyen keresőszavakat használtak, aminek következtében csak kifinomult technikákkal lehetséges a pozíció mérése, megtartása, növelése
  • így a rendszeres weboldal optimalizálás nem választott, hanem kötelező gyakorlat, ha kereső és inbound marketing tevékenységének eredményességét mérni és növelni akarja.

Bővebben: Útikalauz a website optimalizálás és keresőmarketing állandóan változó világához

Új weboldal indítása, vagy meglévő website áttervezése 1

Sikeres lépések a hatékony online marketing felé

Új website indítása, vagy egy már meglévő honlap újratervezése elsőre kissé félelmetes feladatnak tűnik sok vállalkozás számára. A kezdet, hogy hol és hogyan fogjuk meg a témát talán a legnehezebb feladat. Persze ott vannak azok a szakmabeliek, akik látványos és többnyire hatékony honlapokat szerkesztenek, de tapasztalataink szerint egy jó designer, rendszergazda, vagy egyéb informatikai területen dolgozószakember nem feltétlenül ért és nem is kell, hogy értsen az online marketing, keresőmarketing, website optimalizálás, elemzés témaköreihez.


Cikksorozatunkban azokat a főbb tényezőket részletezzük, amelyek nélkül ma nincs sikeres üzleti vagy személyes honlap. És mindezt inkább a marketing (inbound marketing) szemszögéből tesszük.
A fejezetekből nem csak azt tanulhatja meg, hogy miképp szükséges egy weboldalt optimalizálni (korábban SEO-nak hívott, ma már inkább tartalom marketingnek nevezett eszközökkel), hanem hogy olyan weboldalakat fejlesszen – vagy fejlesszenek az Ön számára -, amelyek a maximális teljesítményt hozzák. Arra is részletesen kitérünk, miképp növelheti és mérheti weboldala eredményességét

Bővebben: Új weboldal indítása, vagy meglévő website áttervezése 1

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy a keresőoptimalizálás fontos híreiről soha ne maradjon le.
Küldés
Használati feltételek

Weboldal forgalmának látogatónak növelése

Pontos kereső találati eredmények

Pontos kereső találati eredményekAz Advanced Web Ranking megbízható, pontos és folyamatos kereső találati eredményeket eredményez az Ön összes kulcsszavára és weboldalára, mert:

  • Keresőbarát alkalmazás
  • A kereső találati eredmények minden alkalommal frissülnek
  • Bármely globális és lokális kereső találatai listáját mérni képes

Tovább...

Website elemzés

Website elemzésÁttekintést adunk weboldala technikai SEO helyzetéről.

Kijavítjuk az optimalizációs hibákat és a megcélzott kereső kifejezésekre oldalait a kereső találatok élére juttatjuk folyamatosan elemezve:

 

  • az oldalhibákat
  • a külső és belső linkeket
  • és az oldal reputációját és autoritását

Tovább...

Megbízható versenytárs elemzés

Megbízható versenytárs elemzésAz Advanced Web Ranking szoftverrel elemezzük versenytársainak oldalait a megcélzott kulcsszavak tükrében, hogy rövid idő leforgása alatt elérhessük a kitűzött célokat:

  • feltárva konkurrenseinek SEO stratégiáját
  • összehasonlítva a weboldalak teljesítményét kiemelve a különbségeket
  • fókuszálva a leglényegesebb SEO faktorokra

Tovább...

Kapcsolat * Rendeljen website elemzést

PanoGraph Kft.
Website optimalizálás, Keresőmarketing

Cégjegyzéksz: 19-09-517089
Adószám: 13644947-1-19
EU adószám: HU13644947

Telefon:
+36 20 9441 207

E-mail:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Website Audit és tartalom optimalizálás

Website Audit és Tartalom Optimalizálás

Hogyan érhet el weboldala magas helyezést a keresőkben? Nos, csak abban az esetben, ha a szöveges és vizuális tartalom a céloknak megfelelő, és technikailag is rendben van.

Bővebben...:

Versenytárs elemzés

Biztos Ön abban, hogy ismeri minden versenytársát az online térben?

Sok esetben előfordul, hogy nem azok a legfőbb konkurrensek az interneten, akikre Ön gondol.

Bővebben...: