Útikalauz a website optimalizálás és keresőmarketing állandóan változó világához

Önnek vélhetőleg már évek óta van weboldala, amelynek segítségével szolgáltatásait, termékeit széles ügyfélkörnek kínálja, de vajon tudja-e, hogy 2013-tól kezdődően

  • már egyre kevésbé van garancia arra, hogy a kereső találatok első oldalain jelenjen meg a kereső algoritmusok (az ismert Google "fedőnevek": Panda, Pingvin, Hummingbird, vagyis Kolibri) jelentős változásai miatt, a közösségi és helyi keresési találatok különbségei miatt, nem is beszélve a Google "Search Plus Your World" személyre szabott találatairól
  • a közösségi média jelenlét jelentősen befolyásolja helyezését - lásd “Google+
  • a vizualitás, a vizuális marketing szerepe egyre növekszik - a “Pinterest” ma már a negyedik legnagyobb forgalmi forrása a legtöbb oldalnak
  • a Google által szolgáltatott díjtalan statisztikai adatokban a híres-hírhedt (not provided) mára már a leggyakoribb találati "kulcsszó", és hamarosan nem is lesz látható, hogy látogatói milyen keresőszavakat használtak, aminek következtében csak kifinomult technikákkal lehetséges a pozíció mérése, megtartása, növelése
  • így a rendszeres weboldal optimalizálás nem választott, hanem kötelező gyakorlat, ha kereső és inbound marketing tevékenységének eredményességét mérni és növelni akarja.

Ezeknek a változásoknak hatására fejlesztettük ki megfizethető díjazású Web Jelenlét és Tartalom Optimalizációs szolgáltatásainkat - elégedettségi garanciával

A legtöbb weboldal tulajdonos abban a tévhitben él, hogy ha az oldala végre elkészült, akkor útjára bocsátva az már megállja a helyét.

Ez bizony egy kockázatos hozzáállás, mert a webes jelenlét folyamatos stratégiai menedzselést igényel, főként a jelentős kereső algoritmus változtatások, finomhangolások miatt.

 

Ha majd Önt ügyfeleink között üdvözölhetjük, akkor azokkal a szoftveres megoldásokkal, amelyeket vezető márkák is használnak világszerte menedzselni fogjuk a legfontosabb és az alább felsorolt kereső és website optimalizálási feladatokat a weboldala eredményessége érdekében:

Website audit, Kulcsszó elemzés és Pozíció követés, Link elemzés és követés, (Kapcsolati link építés – hamarosan, amint látjuk a legújabb algoritmus változtatás hatásait), Google Analytics összekapcsolás, Közösségi média elemzés, Kulcsszó kutatás és jelentések lényegében bármely nyelvre és Google helyi valamint bármely másik kereső motorra.

A már jó ideje túlhaladott SEO (taktikai, és csak a kereső robotok számára történő optimalizálás) helyett mi az Ön partnerei leszünk hosszú távú stratégiai célkitűzéseinek megvalósításában, amely a létrehozott és folyamatosan optimalizált, releváns minőségi tartalom elismertségén (authority) és disztribúcióján alapszik, valamint azon a komplex megközelítésen, amit a modern és persze állandóan változó keresőmarketing, website optimilazálás jelent.

Részleteiben is megismerkedhet szolgáltatásainkkal, ha a Website optimalizálás menüre kattint, vagy ha igényli részletes weboldal elemzésünket.

 

kereső és inbound marketing tevékenység 
 
Web Jelenlét és Tartalom Optimalizációs szolgáltatás 

Web Jelenlét és Tartalom Optimalizációs szolgáltatásainkon belül Önnek lehetőséget nyújtunk egy részletes website audit igénybevételére

Honlap látogatottság növelés website elemzés

 

Kérjük a lehető legpontosabban töltse ki az alábbi űrlapot a honlap elemzés megrendeléséhez.
A részletes SEO audit díja HUF 17.000
Külön díjazásért (HUF 12.000) a Google Anylitics látogatottsági statisztikai valamint a Goole Search Console (korábban Webmester Eszközök) adatait is elemezzük

Név(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Email(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Website(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Konkurrens weboldalak(*)
Ne hagyja üresen

Milyen gyakran frissíti weboldalát?(*)
Szükséges mező

Kulcsszavak(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Vesszővel elválasztva írjon be legalább 5 kulcs kifejezést

Vett észre az utóbbi időben forgalom csökkenést?(*)
Szükséges mező

A Google Analytics fiókban jelöljön ki 6-12 hónapos periódust és az "Ügyfélszerzés" Minden forgalom, valamint a Kulcsszavak/Organikus részek diagramjait tekintse át.

Felhasználói és Jogi feltételek

Kérjük, hogy legörgetve a szöveget figyelmessen olvassa el.

Érvényesítés(*)
Érvényesítés
  FrissítHiányzó vagy pontatlan adat

Kérjük írja be a fenti kódot elküldés előtt

Szóljon hozzá!

Hozzászólás beküldése vendégként

0
  • Nincsenek hozzászólások

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy a keresőoptimalizálás fontos híreiről soha ne maradjon le.
Küldés
Használati feltételek

Weboldal forgalmának látogatónak növelése

Pontos kereső találati eredmények

Pontos kereső találati eredményekAz Advanced Web Ranking megbízható, pontos és folyamatos kereső találati eredményeket eredményez az Ön összes kulcsszavára és weboldalára, mert:

  • Keresőbarát alkalmazás
  • A kereső találati eredmények minden alkalommal frissülnek
  • Bármely globális és lokális kereső találatai listáját mérni képes

Tovább...

Website elemzés

Website elemzésÁttekintést adunk weboldala technikai SEO helyzetéről.

Kijavítjuk az optimalizációs hibákat és a megcélzott kereső kifejezésekre oldalait a kereső találatok élére juttatjuk folyamatosan elemezve:

 

  • az oldalhibákat
  • a külső és belső linkeket
  • és az oldal reputációját és autoritását

Tovább...

Megbízható versenytárs elemzés

Megbízható versenytárs elemzésAz Advanced Web Ranking szoftverrel elemezzük versenytársainak oldalait a megcélzott kulcsszavak tükrében, hogy rövid idő leforgása alatt elérhessük a kitűzött célokat:

  • feltárva konkurrenseinek SEO stratégiáját
  • összehasonlítva a weboldalak teljesítményét kiemelve a különbségeket
  • fókuszálva a leglényegesebb SEO faktorokra

Tovább...

Kapcsolat * Rendeljen website elemzést

PanoGraph Kft.
Website optimalizálás, Keresőmarketing

Cégjegyzéksz: 19-09-517089
Adószám: 13644947-1-19
EU adószám: HU13644947

Telefon:
+36 20 9441 207

E-mail:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Website Audit és tartalom optimalizálás

Versenytárs elemzés

Biztos Ön abban, hogy ismeri minden versenytársát az online térben?

Sok esetben előfordul, hogy nem azok a legfőbb konkurrensek az interneten, akikre Ön gondol.

Bővebben...:

Google Analytics integráció

Hogyan lehet egy weboldalt még jövedelmezőbbé tenni?

De fogalmazzuk ezt a kérdést át az Ön szemszögéből: "Hogyan tudom weboldalamat még jövedelmezőbbé tenni?"

Csak úgy, ha elemezzük a forgalmát és az adott kulcsszavak konverzióját - azaz tisztában vagyunk azzal, miképp válik egy látogató ügyféllé, vevővé. Az általunk használt szoftverbe a Google Analytics adatokat integrálva ez látványosan egyszerű feladattá vált.

Bővebben...: