Új weboldal indítása, vagy meglévő website áttervezése 2

Hogyan tesztelje honlapját? Milyen célokat tűzzön ki?

D) Tesztelje a honlapot böngésző emulátorokkal


Bármilyen tökéletes is volt az előkészítés, javasolt egy teljes körű website elemzést végezni, hogy kiszűrjük a hibás elemeket. Elsőként azt kell megnézni, hogy a weboldal a különböző típusú böngészőkben (Firefox, Internet Explorer, Opera, Chrome, …) miképp jelenik meg. Szükséges azt is tesztelni, hogy különböző képernyőfelbontások esetén minden elem jól látható-e, nem csúszik-e szét az oldal.

És ami manapság legfontosabb, hogy mobil eszközökön, okos telefonokon, tábla gépeken is megjelenik-e tökéletesen.

Néhány évvel ezelőtt készített oldalak esetén ez még nem volt szempont, de ma, amikor a kereső robotok a mobil verzió meglétét, annak betöltődési sebességét is értékelik, nem lehet komoly eredményt elérni szimpla html weboldallal, amely a mobil eszközökhöz nem adaptálódik.

 

E) Tűzzön ki célokat

Függetlenül attól, hogy milyen típusi weboldala van, minden bizonnyal tűzött ki célokat, és elvárja, hogy látogatói interakcióba lépjenek: véleményezzék a tartalmat, terméket vásároljanak, feliratkozzanak a hírlevelére, kitöltsenek egy űrlapot.

Ezeket a látogatói tevékenységeket, interakciókat mindenképpen mérni kell, és a Google Analytics (weboldal látogatottsági statisztika) erre kiváló lehetőséget kínál. Minden ilyen eseményt, amelyet a látogatók a böngészés során elkövetnek rögzíteni és mérni lehet.

Amint ezek az események rögzítésre kerülnek, már könnyedén szegmentálhatók a látogatói tevékenységek, feltárul a látogatók útvonala a weboldalon belül, így jobba tervezhetővé válik, hogy hogy mely csatornákról érkező látogatókkal „érdemes” foglalkozni a jövőben.


Érdemes a célokat egy táblázatba összesíteni, majd azok teljesülését hetente, havonta ellenőrizni, és a megfelelő lépéseket megtenni azok elérése érdekében.

„Nem tervezni annyi, mint magát a kudarcot tervezni”


K ) Készítse el és folyamatosan bővítse a megcélzott kulcsszavak, kifejezések listáját


Előfordulhat, hogy a website indulásakor a kulcsszavak többségére oldala még nem fog találatot hozni, de azzal mindenképpen tisztában kell lennie, hogy ezek köré a kifejezések köré minél hamarabb tartalmat kell létrehoznia a honlapon, ahhoz, hogy célcsoportjának tagjai rátalálhassanak és kapcsolatba léphessenek az Ön vállalkozásával.
Használjon minél több szinonímát, hasonló értelmű kifejezést (3-5 szóból állót) és rendszerese ellenőrízze a helyezéseit a keresőkben, valamint ellenőrízze a Google Analytics webes statisztikában, hogy az adott kifejezést tartalmazó oldalak népszerűsége miként növekszik.

A Google Analytics-ben ma már csak a Yahoo, Bing és egyéb kisebb keresőkből érkező látogatók által begépelt kulcsszavakat láthatjuk, a Google elrejti ezeket és a (not provided) vagy (not set) árválkodik a helyükön. Minthogy a hazai internet használók főként a Google-t használják, így csak akkor van esély a nagyobb mennyiségű kulcsszavak helyezésének követésére, ha azt szoftveres úton végezzük.

Tekintse át KULCSSZÓ ELEMZÉS ÉS POZÍCIÓ KÖVETÉS szolgáltatásunkat

Web Jelenlét és Tartalom Optimalizációs szolgáltatásainkon belül Önnek lehetőséget nyújtunk egy részletes honlap audit igénybevételére

 

Kérjük a lehető legpontosabban töltse ki az alábbi űrlapot a honlap elemzés megrendeléséhez.
A részletes SEO audit díja HUF 17.000
Külön díjazásért (HUF 12.000) a Google Anylitics látogatottsági statisztikai valamint a Goole Search Console (korábban Webmester Eszközök) adatait is elemezzük

Név(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Email(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Website(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Konkurrens weboldalak(*)
Ne hagyja üresen

Milyen gyakran frissíti weboldalát?(*)
Szükséges mező

Kulcsszavak(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Vesszővel elválasztva írjon be legalább 5 kulcs kifejezést

Vett észre az utóbbi időben forgalom csökkenést?(*)
Szükséges mező

A Google Analytics fiókban jelöljön ki 6-12 hónapos periódust és az "Ügyfélszerzés" Minden forgalom, valamint a Kulcsszavak/Organikus részek diagramjait tekintse át.

Felhasználói és Jogi feltételek

Kérjük, hogy legörgetve a szöveget figyelmessen olvassa el.

Érvényesítés(*)
Érvényesítés
  FrissítHiányzó vagy pontatlan adat

Kérjük írja be a fenti kódot elküldés előtt

Szóljon hozzá!

Hozzászólás beküldése vendégként

0
  • Nincsenek hozzászólások

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy a keresőoptimalizálás fontos híreiről soha ne maradjon le.
Küldés
Használati feltételek

Weboldal forgalmának látogatónak növelése

Pontos kereső találati eredmények

Pontos kereső találati eredményekAz Advanced Web Ranking megbízható, pontos és folyamatos kereső találati eredményeket eredményez az Ön összes kulcsszavára és weboldalára, mert:

  • Keresőbarát alkalmazás
  • A kereső találati eredmények minden alkalommal frissülnek
  • Bármely globális és lokális kereső találatai listáját mérni képes

Tovább...

Website elemzés

Website elemzésÁttekintést adunk weboldala technikai SEO helyzetéről.

Kijavítjuk az optimalizációs hibákat és a megcélzott kereső kifejezésekre oldalait a kereső találatok élére juttatjuk folyamatosan elemezve:

 

  • az oldalhibákat
  • a külső és belső linkeket
  • és az oldal reputációját és autoritását

Tovább...

Megbízható versenytárs elemzés

Megbízható versenytárs elemzésAz Advanced Web Ranking szoftverrel elemezzük versenytársainak oldalait a megcélzott kulcsszavak tükrében, hogy rövid idő leforgása alatt elérhessük a kitűzött célokat:

  • feltárva konkurrenseinek SEO stratégiáját
  • összehasonlítva a weboldalak teljesítményét kiemelve a különbségeket
  • fókuszálva a leglényegesebb SEO faktorokra

Tovább...

Kapcsolat * Rendeljen website elemzést

PanoGraph Kft.
Website optimalizálás, Keresőmarketing

Cégjegyzéksz: 19-09-517089
Adószám: 13644947-1-19
EU adószám: HU13644947

Telefon:
+36 20 9441 207

E-mail:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Website Audit és tartalom optimalizálás

Website Audit és Tartalom Optimalizálás

Hogyan érhet el weboldala magas helyezést a keresőkben? Nos, csak abban az esetben, ha a szöveges és vizuális tartalom a céloknak megfelelő, és technikailag is rendben van.

Bővebben...:

Link építő eszközök és szolgáltatások

Kapcsolati link építés

Az adott weboldalra mutató linkek lényeges szerepet töltenek be a webes jelenlét erősítésében, a keresőkben elért helyezések növelésében, de ez az egyik leg időigényesebb és legnagyobb odafigyelést igénylő SEO feladat.

Bővebben...: