Hogyan szerezzünk még több ügyfelet a jól megválasztott kulcsszavakkal és kifejezésekkel?

Miért nem segít a hagyományos kulcsszó kutatás a honlap magasabb látogatottságának, az értékesítésének növelésében?

És miért veszítünk el ügyfeleket a nem jól megválasztott kulcsszavak és kifejezések miatt?


Ha azon gondolkodik, hogy honlapja miért nem hozza a várt eredményeket a jelentős SEO (kereső és web jelenlét optimalizálás), vagy AdWords hirdetési költések, befektetés ellenére, akkor feltételezhetően valami lényegeset hagyott ki a megcélzott kulcs kifejezések tervezési folyamatában, a kutatáskor.

Először is keressük, és határozzuk meg a látogatói, vevői koncepcióban, és a szándékban rejlő kiaknázatlan lehetőségeket.

Biztos abban, hogy a website tervezésekor eléggé érzékletesen leírta és maghatározta, hogy kinek tervezi szolgáltatásait, termékeit elérhetővé tenni az interneten?

A honlap megjelenése, kinézete (layout), navigációja, és nem utolsósorban a szöveges és képi tartalom ennek megfelelően került kialakításra? Még mielőtt honlapot élesítette volna, le is tesztelte vagy teszteltette ezeket az elemeket?

És jönnek a látogatók, és dübörög az online üzlet, vagy csak fogja a fejét, és nem érti mi is történt?

Miért veszítünk el ügyfeleket a nem jól megválasztott kulcsszavak és kifejezések miatt

 

Nos, ha még nem határozta meg a célközönséget, látogatói – vevői profilt, akkor még nem késő, mert igazán fontos információkhoz juthat ezek során, és áttervezheti a weboldalt a kapott eredményeknek megfelelően a célközönség szempontjainak figyelembe vételével.


Ha ez megvan, akkor vizsgáljuk meg, hogy a megcélzott kulcsszavak kifejezik-e a célcsoport szándékait a vásárlási folyamat különböző lépcsőin.


Mert bizony nem  minden kulcsszó vezet értékesítéshez.


Az alábbiakban két fontos kifejezés - kereső, vagy inkább keresési szándék (search intent) és vevő szándék (buyer intent)- értelmezése kapcsán ismerkedhetünk meg a folyamattal.

A keresési szándéknak lényegében három fő szakasza van:

  1. információt szeretnék szerezni valamiről
  2. össze szeretném hasonlítani a kapott eredményeket
  3. vásárolni, megszerezni kívánok valamit

Hogyan néz ki ez a vásárlói döntési folyamat leegyszerűsítve?

  • Nem vagyok benne biztos melyiket vegyem
  • Nem tudom hol, kinél vegyem
  • Vegyük csak meg!

Lélektanilag a szakaszok pedig így épülnek egymás után fel:

  • Nincs tudatában a megoldandó problémának
  • Tudatában van már és megoldást keres
  • A legmegfelelőbb megoldást megtalálja
  • Dönt

Tudta, hogy a legtöbb internetes vállalkozás azon veszít el magas számú érdeklődőt, vevőt, hogy nem határozza meg, vagy rosszul határozza meg a keresési szándékot?


Mert a tradicionális kulcsszó kutatással arra fókuszálnak, hogy olyan kulcs kifejezéseket célozzanak meg, amelyek magas számban vannak jelen, ezáltal feltételezhetően sok találatot, oldal letöltést generálhatnak, ahelyett, hogy arra fektetnék a hangsúlyt, hogy melyek azok, amelyek eladnak!


Nézzünk egy példát a fenti képlet alapján:

  • Általános kulcsszó (Nem vagyok benne biztos melyiket vegyem)
  • Specifikus kifejezés (Nem tudom hol, kinél vegyem)
  • Még specifikusabb kifejezés (Vegyük csak meg!)

 

Akkor hogyan is találjuk meg az értékes és értékesítést generáló kulcs kifejezéseket?

Ha érdekli a cikk folytatása, vagy további javaslatokat ötleteket is szívesen olvasna, kérjük iratkozzon fel hírlevelünkre >>>

 

Kérjük a lehető legpontosabban töltse ki az alábbi űrlapot a honlap elemzés megrendeléséhez.
A részletes SEO audit díja HUF 17.000
Külön díjazásért (HUF 12.000) a Google Anylitics látogatottsági statisztikai valamint a Goole Search Console (korábban Webmester Eszközök) adatait is elemezzük

Név(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Email(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Website(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Konkurrens weboldalak(*)
Ne hagyja üresen

Milyen gyakran frissíti weboldalát?(*)
Szükséges mező

Kulcsszavak(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Vesszővel elválasztva írjon be legalább 5 kulcs kifejezést

Vett észre az utóbbi időben forgalom csökkenést?(*)
Szükséges mező

A Google Analytics fiókban jelöljön ki 6-12 hónapos periódust és az "Ügyfélszerzés" Minden forgalom, valamint a Kulcsszavak/Organikus részek diagramjait tekintse át.

Felhasználói és Jogi feltételek

Kérjük, hogy legörgetve a szöveget figyelmessen olvassa el.

Érvényesítés(*)
Érvényesítés
  FrissítHiányzó vagy pontatlan adat

Kérjük írja be a fenti kódot elküldés előtt

Szóljon hozzá!

Hozzászólás beküldése vendégként

0
  • Nincsenek hozzászólások

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy a keresőoptimalizálás fontos híreiről soha ne maradjon le.
Küldés
Használati feltételek

Weboldal forgalmának látogatónak növelése

Pontos kereső találati eredmények

Pontos kereső találati eredményekAz Advanced Web Ranking megbízható, pontos és folyamatos kereső találati eredményeket eredményez az Ön összes kulcsszavára és weboldalára, mert:

  • Keresőbarát alkalmazás
  • A kereső találati eredmények minden alkalommal frissülnek
  • Bármely globális és lokális kereső találatai listáját mérni képes

Tovább...

Website elemzés

Website elemzésÁttekintést adunk weboldala technikai SEO helyzetéről.

Kijavítjuk az optimalizációs hibákat és a megcélzott kereső kifejezésekre oldalait a kereső találatok élére juttatjuk folyamatosan elemezve:

 

  • az oldalhibákat
  • a külső és belső linkeket
  • és az oldal reputációját és autoritását

Tovább...

Megbízható versenytárs elemzés

Megbízható versenytárs elemzésAz Advanced Web Ranking szoftverrel elemezzük versenytársainak oldalait a megcélzott kulcsszavak tükrében, hogy rövid idő leforgása alatt elérhessük a kitűzött célokat:

  • feltárva konkurrenseinek SEO stratégiáját
  • összehasonlítva a weboldalak teljesítményét kiemelve a különbségeket
  • fókuszálva a leglényegesebb SEO faktorokra

Tovább...

Kapcsolat * Rendeljen website elemzést

PanoGraph Kft.
Website optimalizálás, Keresőmarketing

Cégjegyzéksz: 19-09-517089
Adószám: 13644947-1-19
EU adószám: HU13644947

Telefon:
+36 20 9441 207

E-mail:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Website Audit és tartalom optimalizálás

Közösségi Média jelenlét elemzés

Miért szükséges egy weboldal számára a közösségi jelenlét és megosztás?

Ma már egyetlen website sem kerülheti ki a közösségi oldalakon a megjelenést, mert a keresők az "emberi érintést", véleményeket is mérik és a rangsorolásnál figyelembe veszik.

Bővebben...:

Website Audit és Tartalom Optimalizálás

Hogyan érhet el weboldala magas helyezést a keresőkben? Nos, csak abban az esetben, ha a szöveges és vizuális tartalom a céloknak megfelelő, és technikailag is rendben van.

Bővebben...: