Hogyan befolyásolja a legújabb Google keresőmotor frissítés az Ön weboldalának helyezéseit?

Google Hummingbird (Kolibri nevű frissítés) - üdvözöljük a keresés új világában!

Ön a válaszra kíváncsi, nem billiónyi weboldalra. Az algoritmusok olyan számítógépes programok, amelyek nyomokat keresnek, és pontosan azt adják vissza, amit Ön szeretne.” – így fogalmazza meg a Google a legutóbb bevezetett új kereső motor (Hummingbird, azaz Kolibri) utáni állapotot.  A Google kereső algoritmusai több mint 200 egyedi jel figyelembe vételével határozzák meg, miképpen segítsék kitalálni, hogy  mit is kereshet valójában az a látogató, aki az Ön honlapjára érkezik a kereső találati oldalról.


A címben feltett kérdésre a rövid válasz tehát: a Hummingbird, azaz Kolibri pontosabb keresési találatokat biztosít a hosszabb (úgynevezett „long tail”) kereső kifejezésekre, amelyek kérdőszavakat is tartalmaznak a tartalmi kulcsszavak, kulcs kifejezések mellett. Ezáltal a korábbi kereső eredmények helyett a keresésekre adott válaszok irányába tolódik át a hangsúly.

Mert gondoljunk bele, ha valaki például okos telefonján, vagy a Chrome böngészőjével hangalapú kereséssel szeretne megtalálni egy szolgáltatót, akkor valami ilyesfélét fog mondani: „Hol találom a legközelebbi ……” Melyik a legjobb….” „Milyen hatékony a….” - akárcsak az élő beszédben.

Ez ugye nem egy szimpla (kulcs)szavas keresés, hanem már egy bővített mondat. És amíg láthattunk a Google Analytics-ben minden keresőszót, kifejezést, addig egyre növekvő számban gyűjtöttünk ilyen problémafelvető kérdéseket, amelyek segítettek ügyfeleinknek a honlapjuk és egyben szolgáltatásaik testre szabásához, fejlesztéséhez.

Tartalom marketing stratégia

 

Nos, kész az Ön weboldala arra, hogy „szakértői” válaszokat, tanácsokat adjon a keresést végző személyeknek, vagyis lényegében leendő ügyfeleinek?

Ha még nem, akkor itt az ideje, hogy újra gondolja tartalom marketing stratégiáját, ami persze nem kis feladat. A tartalom marketingről bővebben itt olvashat >>>

Miért keresik a látogatók az Ön honlapját?

Mert válaszokat, és főként megoldásokat keresnek problémáikra.

A korábban SEO-nak nevezett kereső optimalizálásnak nevezett tevékenységet épp ezért váltotta fel a tartalom és web jelenlét optimalizálás. Ennek összetettségét a baloldali ábra vázolja

Most arra kérem, hogy nyissa meg böngészőjében a személyes, vagy üzleti honlapját és vizsgálja meg ebből a szempontból is.

Minden rendben? Minden elem megvan?

Nagyszerű, akkor Önnek már csak annyi dolga van, hogy várja, hogy gyakorta „kopogtassanak” az új ügyfelek, és Ön már küldheti is az árajánlatot, vagy éppen árucikket.


Ha mégsem, akkor éppen itt az ideje megújítani, mert online versenytársai már lehet, hogy a fenti ismeretek birtokában dolgoznak a következő generációs honlapjukon.

És akkor most még egy idézet a Google-től – zárójelben azokkal a megjegyzésekkel, amelyeket ki kell tudni olvasni a sorok közül: “Általánosságban véve a webmesterek (és website tulajdonosok) úgy növelhetik a helyezéseiket a keresőkben, hogy magas színvonalú weboldalakat készítenek, amelyeket a látogatók használni akarnak (több oldalt megtekintenek, mert értékes tartalom található rajta, és nem lépnek ki egy oldal megtekintését követően -  ezt a tényezőt is mérik a keresők) és tartalmát szívesen megosztják (a közösségi hálózatokon, különösen a Google Plus-on, mert a keresők ezt mérik és értékelik)”

Eredeti nyelven így hangzik ez: “In general, webmasters can improve the rank of their sites by creating high-quality sites that users will want to use and share.”

Tehát a magas kereső találati helyezéshez ezek szerint a lebilincselő (engaging) tartalom jelentős mértékben hozzájárul? Igen, és egyre inkább, de emellett a Kolibri még egy fontos tényezőt is figyelembe vesz. Ez pedig a relevancia, a tárgyhoz tartozó tartalom. Ez most így evidenciának tűnik, de a Google sok erőfeszítést tett eddig is, hogy a pusztán kulcsszavakkal manipuláló honlapokat kizárja a kereső találati oldalakról. Ez visszacsatolás a cikk elején idézett új Google filozófiára.


És ez nem más, mint minőségi találatok, minőségi honlapokkal, magas minőségű, megosztásra érdemes tartalommal.

Ha nem biztos abban, hogy weboldala megfelel ezeknek a követelményeknek, igényeljen honlap elemzést az alábbi linkre kattintva

Honlap látogatottság növelés website elemzés

 

A Google Kolibri és a honlap tartalom marketing stratégia

Ahhoz, hogy ezt a gyors röptű kolibri madár képletesen minél hosszabb időt töltsön el az Ön weboldalán, érdemes az alábbi kérdéseket megvizsgálni:

Web Jelenlét és Tartalom Optimalizációs szolgáltatásainkon belül Önnek lehetőséget nyújtunk egy professzionális website elemzés igénybevételére

 

Kérjük a lehető legpontosabban töltse ki az alábbi űrlapot a honlap elemzés megrendeléséhez.
A részletes SEO audit díja HUF 17.000
Külön díjazásért (HUF 12.000) a Google Anylitics látogatottsági statisztikai valamint a Goole Search Console (korábban Webmester Eszközök) adatait is elemezzük

Név(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Email(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Website(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Konkurrens weboldalak(*)
Ne hagyja üresen

Milyen gyakran frissíti weboldalát?(*)
Szükséges mező

Kulcsszavak(*)
Hiányzó vagy pontatlan adat

Vesszővel elválasztva írjon be legalább 5 kulcs kifejezést

Vett észre az utóbbi időben forgalom csökkenést?(*)
Szükséges mező

A Google Analytics fiókban jelöljön ki 6-12 hónapos periódust és az "Ügyfélszerzés" Minden forgalom, valamint a Kulcsszavak/Organikus részek diagramjait tekintse át.

Felhasználói és Jogi feltételek

Kérjük, hogy legörgetve a szöveget figyelmessen olvassa el.

Érvényesítés(*)
Érvényesítés
  FrissítHiányzó vagy pontatlan adat

Kérjük írja be a fenti kódot elküldés előtt

Szóljon hozzá!

Hozzászólás beküldése vendégként

0
  • Nincsenek hozzászólások

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy a keresőoptimalizálás fontos híreiről soha ne maradjon le.
Küldés
Használati feltételek

Weboldal forgalmának látogatónak növelése

Pontos kereső találati eredmények

Pontos kereső találati eredményekAz Advanced Web Ranking megbízható, pontos és folyamatos kereső találati eredményeket eredményez az Ön összes kulcsszavára és weboldalára, mert:

  • Keresőbarát alkalmazás
  • A kereső találati eredmények minden alkalommal frissülnek
  • Bármely globális és lokális kereső találatai listáját mérni képes

Tovább...

Website elemzés

Website elemzésÁttekintést adunk weboldala technikai SEO helyzetéről.

Kijavítjuk az optimalizációs hibákat és a megcélzott kereső kifejezésekre oldalait a kereső találatok élére juttatjuk folyamatosan elemezve:

 

  • az oldalhibákat
  • a külső és belső linkeket
  • és az oldal reputációját és autoritását

Tovább...

Megbízható versenytárs elemzés

Megbízható versenytárs elemzésAz Advanced Web Ranking szoftverrel elemezzük versenytársainak oldalait a megcélzott kulcsszavak tükrében, hogy rövid idő leforgása alatt elérhessük a kitűzött célokat:

  • feltárva konkurrenseinek SEO stratégiáját
  • összehasonlítva a weboldalak teljesítményét kiemelve a különbségeket
  • fókuszálva a leglényegesebb SEO faktorokra

Tovább...

Kapcsolat * Rendeljen website elemzést

PanoGraph Kft.
Website optimalizálás, Keresőmarketing

Cégjegyzéksz: 19-09-517089
Adószám: 13644947-1-19
EU adószám: HU13644947

Telefon:
+36 20 9441 207

E-mail:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Website Audit és tartalom optimalizálás

Kulcsszó elemzés és Pozíció követés

Tudja-e, hogy mely kulcs kifejezések értek el magas kereső találati helyezést weboldalán? Sajnos ez egyre kevésbé lehetséges, hisz a Google mára már nem mutatja meg ezeket.
A megcélzott kulcs kifejezések pozícióit ellenőrizzük a kiválasztott keresőkben, követjük a helyezések alakulását, és folyamatosan javítjuk azokat, hogy minél magasabb forgalmat érhessen el oldalával.

Bővebben...:

Versenytárs elemzés

Biztos Ön abban, hogy ismeri minden versenytársát az online térben?

Sok esetben előfordul, hogy nem azok a legfőbb konkurrensek az interneten, akikre Ön gondol.

Bővebben...: