Google kereső optimalizálás, web fejlesztési tanácsok, ötletek honlap tulajdonosoknak

A leghasznosabb és ingyenes SEO és keresőoptimalizáló eszközök 1-20

Honlap optimalizálási - SEO elemző eszközök 1-20

Az alábbi sorozatban bemutatjuk a MOZ.com szerzői által összegyűjtött 100 leghasznosabb és persze többnyire díjtalan eszközt, amellyel magunk is ellenőrizhetjük honlapunk technikai elemeit és egyéb, a kereső, vagyis pontosabban a honlap optimalizálással kapcsolatos tényezőket. Emellett több más hasznos, nem feltétlen webmester segédeszközt is találunk a listában, amelyek nagyban könnyítenek bizonyos feladatok gyors elvégzésében.

Kellemes böngészést kívánunk.

Bővebben: A leghasznosabb és ingyenes SEO és keresőoptimalizáló eszközök 1-20

Hogyan tartsunk lépést a Google kereső változásaival?

Mi a sikeres honlap optimalizálás titka, avagy merre tart a keresőmarketing?

 

Az alábbiakban Rand Fishkin (MOZ CEO) Slideshare 54 oldalas angol nyelvű prezentációját osztanám meg, kiemelve belőle azokat a leglényegesebb elemeket magyarul is, amelyeket minden honlap tulajdonosnak érdemes tudnia a website optimalizálás, látogatottság növelés, keresőmarketing, hogyanjáról és miértjéről, valamint az online marketing jelenlegi helyzetéről, stratégia feladatairól.

 

Az idők során már többször megkongatták a vészharangot a SEO felett, de valahányszor a harangzúgás elhalkult, mindenki rájött, hogy lényegében tovább él, méghozzá egyre emeltebb szinten. És ez teszi szükségessé, hogy a trendeket közelebbről megismerje és hozhasson döntést egy adott weboldal áttervezéséről.

 

Igyekeztünk a közérthető fogalmazásra, kerülve a szakkifejezéseket, de jónéhány esetben ez elkerülhetetlen, így, ha bármely résszel kapcsolatban kérdései adódnának, írjon nekünk Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. .

 

Bővebben: Hogyan tartsunk lépést a Google kereső változásaival?

Hogyan szerezzünk még több ügyfelet a jól megválasztott kulcsszavakkal és kifejezésekkel?

Miért nem segít a hagyományos kulcsszó kutatás a honlap magasabb látogatottságának, az értékesítésének növelésében?

És miért veszítünk el ügyfeleket a nem jól megválasztott kulcsszavak és kifejezések miatt?


Ha azon gondolkodik, hogy honlapja miért nem hozza a várt eredményeket a jelentős SEO (kereső és web jelenlét optimalizálás), vagy AdWords hirdetési költések, befektetés ellenére, akkor feltételezhetően valami lényegeset hagyott ki a megcélzott kulcs kifejezések tervezési folyamatában, a kutatáskor.

Először is keressük, és határozzuk meg a látogatói, vevői koncepcióban, és a szándékban rejlő kiaknázatlan lehetőségeket.

Biztos abban, hogy a website tervezésekor eléggé érzékletesen leírta és maghatározta, hogy kinek tervezi szolgáltatásait, termékeit elérhetővé tenni az interneten?

Bővebben: Hogyan szerezzünk még több ügyfelet a jól megválasztott kulcsszavakkal és kifejezésekkel?

Miért nem látom a kulcsszavakat a Google Analytics-ben? Miért (not provided)?

De akkor hogyan tudhatok meg többet a weboldalam látogatóiról?

Az utóbbi idők Google által bevezetett változások kétségtelenül fejtörést okoztak a kereső optimalizálással foglalkozó szakértőknek, mert ezek következtében a teljesítmény jelentések pontossága jelentősen csökkent. Jócskán beszűkültek a lehetőségek a SEO eredmények pontos mérése terén. Újabb és újabb kreatív ötletekkel próbáljuk a már nem elérhető adatokat helyettesíteni.

 

Ezek a változások nem a derült égből érkeztek, valahol mindez kiszámítható volt.

 

Nem, nem arról van szó, hogy a SEO, a kereső optimalizálás és annak alapelvei változtak volna meg gyökeresen, mert a lényeg mindig is az volt, amit a Google szoftver mérnöke, evangélistája, Matt Cutts hirdet: „ A SEO sikerek elérésének módszerei nem változtak, már amennyiben a helyes irányt követte valaki – biztosítsunk a látogatónak nagyszerű felhasználói élményt

Bővebben: Miért nem látom a kulcsszavakat a Google Analytics-ben? Miért (not provided)?

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy a keresőoptimalizálás fontos híreiről soha ne maradjon le.
Küldés
Használati feltételek

Weboldal forgalmának látogatónak növelése

Pontos kereső találati eredmények

Pontos kereső találati eredményekAz Advanced Web Ranking megbízható, pontos és folyamatos kereső találati eredményeket eredményez az Ön összes kulcsszavára és weboldalára, mert:

  • Keresőbarát alkalmazás
  • A kereső találati eredmények minden alkalommal frissülnek
  • Bármely globális és lokális kereső találatai listáját mérni képes

Tovább...

Website elemzés

Website elemzésÁttekintést adunk weboldala technikai SEO helyzetéről.

Kijavítjuk az optimalizációs hibákat és a megcélzott kereső kifejezésekre oldalait a kereső találatok élére juttatjuk folyamatosan elemezve:

 

  • az oldalhibákat
  • a külső és belső linkeket
  • és az oldal reputációját és autoritását

Tovább...

Megbízható versenytárs elemzés

Megbízható versenytárs elemzésAz Advanced Web Ranking szoftverrel elemezzük versenytársainak oldalait a megcélzott kulcsszavak tükrében, hogy rövid idő leforgása alatt elérhessük a kitűzött célokat:

  • feltárva konkurrenseinek SEO stratégiáját
  • összehasonlítva a weboldalak teljesítményét kiemelve a különbségeket
  • fókuszálva a leglényegesebb SEO faktorokra

Tovább...

Kapcsolat * Rendeljen website elemzést

PanoGraph Kft.
Website optimalizálás, Keresőmarketing

Cégjegyzéksz: 19-09-517089
Adószám: 13644947-1-19
EU adószám: HU13644947

Telefon:
+36 20 9441 207

E-mail:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Website Audit és tartalom optimalizálás

Kulcsszó elemzés és Pozíció követés

Tudja-e, hogy mely kulcs kifejezések értek el magas kereső találati helyezést weboldalán? Sajnos ez egyre kevésbé lehetséges, hisz a Google mára már nem mutatja meg ezeket.
A megcélzott kulcs kifejezések pozícióit ellenőrizzük a kiválasztott keresőkben, követjük a helyezések alakulását, és folyamatosan javítjuk azokat, hogy minél magasabb forgalmat érhessen el oldalával.

Bővebben...:

Website Audit és Tartalom Optimalizálás

Hogyan érhet el weboldala magas helyezést a keresőkben? Nos, csak abban az esetben, ha a szöveges és vizuális tartalom a céloknak megfelelő, és technikailag is rendben van.

Bővebben...: